top of page
  • Obrázek autoraLéňa

Luhačovice

Ahoj všichni! Taky si užíváte jarního dne a sluníčka všude kolem nás? Já to naprosto miluji! Ano, mohla bych se vymluvit na tak krásný počasí, ale prostě mi vůbec nešlo psát, tudíž píšu nový článek až dnes, i když jsem v Luhačovicích byla v neděli. Tímhle slovem-Luhačovice-je vám snad všem jasné o čem bude dnešní článek. Takže se můžete těšit na spoustu písmen, fotek, což chce jediné-zmrzlinu!





Upřímně Luhačovice, lázeňské městečko v Zlínském kraji, je asi nejhorší město, co se týče volných míst na parkování. Strašně dlouho jsme hledali volné místo (což nebylo po cestě skoro zrovna tak dlouhé jako naše mise Hledáme volné parkoviště zrovna Hurá), ale nakonec jsme ho našli, takže jsme nakonec nemuseli vyplnit můj návrh a zaparkovat uprostřed silnice.

Jakmile jsme došli do centra, tak moje zelenomodré oči upoutaly domečky s jmény. Když jsme přešli domky Libuše, Tereza a Alena (ano-hádám a ano-nepamatuji si je) dostali jsme se k překrásné zdi se jmény slavných osobností, jež se také stejně jako já procházeli po téhle ulici. Víte, jaké je to zajímavé, když chodíte cestou stejně jako Tomáš Garrigue Masaryk nebo Karel Čapek.



V ruce se zmrzlinou jdeme směrem ke kolonádě, ke které procházíme kolem nádherných budov, říčky, rozkvetlých stromů a palem. Mimochode, když jsme u palem, váže se k tomu taková mini historka. Když je uviděla sestra tak hned, že ji musím vyfotit, jakože je na pláži, protože ona miluje moře. A já jsem tedy snažila abych ji vyfotila s tou palmou a aby tam nebyli žádné jiné stromy ani lidi. Nadlidský úkol, ale myslím, že se mi výsledek povedl.



Tak jsme došli ke kolonádě, obrovské fontáně, a nakonec jsme si sedli na trávě, což byl asi nejlepší okamžik, protože jsme tam hned se sestrou natočily pár boomerangů, které…no…myslím, že budu mít úsměv ještě hodně dlouho, když se na ně podívám. Bohužel mi sem nejdou dát tak si je můžete leda vymyslet, ale pár jsem dávala na Instagram.




Cestou k autu jsme se ještě stavili pro horké oplatky (já měla jablečný) a taky pro ty normální, ze kterých mi nakonec zbyla asi jen půlka jednoho, protože to moje sestra s kamarádkou snědli.

Doufám, že se vám můj článek líbil, rozhodně mi nezapomeňte napsat, jestli jste tam byli nebo jak se vám článek líbil a zatím si užívejte nyní již sluníčkového života.

S láskou Léňa

10 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page