top of page
  • Obrázek autoraLéňa

Hadrový panák-recenze




Tuhle knihu dostal můj táta k narozeninám, ale jak už to v naší rodině bývá, jsem ji jako první přečetla já. Docela jsem se na ni těšila, protože to je nejočekávanější krimithriller roku 2017 a recenze na něj byli fakt dobré. Ale upřímně? Zklamal mě.

V tomhle „příběhu“ jde vlastně o to, že detektivové z Londýna najdou Hadrového panáka – mrtvolu ušitou ze šesti částí. Postupně se teda snaží zjistit, komu patří ty části. Jenže pak získají od tvůrce Hadrového panáka dopis, kde je napsáno šest lidí s datumem, kdy zemřou. No, a jako poslední je hlavní postava detektiv William „Wolf“ Fawkes. Policie se tedy snaží zjistit, kdo je vrah, ale také se snaží chránit lidi na seznamu.


"Povězte mi, jestli vy jste ďábel, co jsem potom já?"


Když si přečtete, o čem to je, nemůžete popřít (minimálně oblíbenci detektivek, že to zní zajímavě. Teď nechci říkat, že já píšu nejlíp na světě, ale na to jaké byli ohlasy tak jsem jako tak trochu víc zklamaná. Je to průměrné, tzv. neslané nemastné. Mě to vůbec nevtáhlo do děje, někdy jsem se musela nutit „Pojď to konečně už dočíst.“ Je to strašně nepoutavě napsané a někdy mi to připadalo, jako by to bylo psáno přes jedno velké tlusté mléčné sklo. Každopádně na jaře vyjde nejspíš volné pokračování, ale podle mě je tady mnohem víc lepších knížek na čtení. S Dívkou se vlaku nebo Ženou v okně se to vůbec nemůže rovnat.

Každopádně někomu se to může líbit. Jestli jste tuhle knížku četli můžete mi napsat do komentářů, jak se vám líbila nebo jakou knížku teď čtete či jaká je vaše oblíbená.

S láskou Léňa

21 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page